individuální konzultace
.png?664cf2cf)
Detailní popis produktu
Úprava a nastavení individuálního plánu na míru. Pomoc s nahlédnutím a uspořádáním času v kritických momentech pedagogické práce. Pomoc s nastavením individuálního plánu. Odborné vedení při nastavování nových koncepcí, projektů či úklidu vzniklého chaosu a přetížení s ním spojené.
Služba obsahuj 30 minutovou konzultaci zdarma, během které zmapujeme aktuální potřeby a 60 min konzultaci/individuální řízenou práci v řízení a organizaci vlastního času.
V případě potřeby delšího časového úseku s individuálním vedením sestavíme individuální rozvojový plán, základní sazba 550 Kč/ hodina
Jak to probíhá?
- objednáš si program
- domluvíme si čas pro první 30 minutovou konzultaci, na které probereme Tvé potřeby
- domluvíme si čas pro intenzivní 60 minutovou konzultaci
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Mgr. Markéta Mrázová – odbornice na vzdělávání s mezinárodním přesahem
pedagog, lektorka, konzultantka
pedagog na volné noze I zástupný učitel I pedagogický time management I autorka pedagogického diáře I tvůrce koncepcí a struktur
#worldoffice #spoluzalepsiskolu
marketa@pedagogickysvet.cz; 723 099 743
Markéta Mrázová je zkušená lektorka a pedagog působící na volné noze, která se zaměřuje na podporu učitelů a škol prostřednictvím inovativních přístupů a praktických nástrojů. S bohatou praxí v českém i zahraničním vzdělávacím prostředí přináší inspiraci, jak efektivně nastavovat struktury a koncepce pro lepší fungování škol a pedagogických týmů. Autorka pedagogického diáře a zakladatelka virtuální sborovny, klubu inovativních učitelů, platformy pro networking a vzdělávání pedagogů napříč ČR a SK.
S mottem „Spolu za lepší školu“ (#spoluzalepsiskolu) a pod hlavičkou Pedagogický diář a Inovativní učitel motivuje a inspiruje své kolegy nejen k profesnímu růstu, ale i ke zlepšení každodenní praxe učitelů.
Čím se zabývá
- Lektorka pedagogického time managementu: Pomáhá učitelům zvládat náročnou práci díky efektivnímu plánování a organizaci času skrze:
- Pedagogický diář www.pedagogickydiar.com praktický nástroj pro plánování, inspiraci a růst pracovníků ve vzdělávání
- online a offline kurzy zaměřené na pedagogický time management (individuální i ve sborovnách) - Lektorka praktických reflektivních programů: Nabízí prostor pro reflexi a revizi pedagogické vize, jak pro školní kolektivy, tak jednotlivce, s důrazem na hledání smyslu a udržitelnosti v učitelském povolání.
- Průvodce v hledání individuální pedagogické vize i vize školy
- Zástupný/cestující učitel: Vnáší do škol osvědčené přístupy z praxe pomocí zkušenostního učení, a poskytuje metodickou podporu kolegům.
- Tvůrce koncepcí a struktur: Spolupracuje na inovacích a nastavování efektivních procesů ve vzdělávání, vzdělávacích projektech a institucích.
- Ko-lektor/lektor projektových dnů a zážitkových programů pro třídní kolektivy: Dle potřeby individuálních kolektivů připraví a zorganizuje program v rozsahu 4 hodiny – několik dnů pro věkové skupiny 5–18 let.
V čem může pomoci
- Programy pro sborovny, konference i letní školy
- Růstové rozhovory
- Nastavování struktur, koncepcí a vzdělávacích plánů – přináší inovativní pohledy na vzdělávání, metody i nastavované koncepty.
- Přináší kreativní pohledy a mezinárodní perspektivu na vzdělávání díky svým zkušenostem z cest a práce v zahraničí.
- Nabízí sdílení dobré praxe a inspiraci, jak využít inovativní metody ve výuce.
- Poskytuje metodickou podporu při zavádění nových přístupů a efektivních struktur ve školství i vzdělávání.
Aktuální spolupráce
- MAP Pošumaví
- lektorka NPI
- zástupný učitel ZŠ Velhartice, MŠ Trempík, ZŠ Šeberov